Winnende nummers steunkaarten

firefox

De winnende numers van onze steunkaartenverkoop zijn geworden:

- 190
- 389
- 1120

De winnaars hebben twee weken de tijd om zich bekend te maken door een berichtje te sturen op onze facebookpagina, te mailen naar hoofdleiding@ksa-mater.be of te bellen naar +32472604118 (Silke).

Wanneer de prijzen na twee weken nog niet zijn opgehaald, mogen de reservecijfers ons contacteren.

De winnaars krijgen een eetbon van Martiko.

Eetfestijn 2023

Beste ouders of sympathisanten van KSA Mater,

Via deze form is het mogelijk om ook kaarten te bestellen voor ons eetfestijn op 23 en 24 september 2023.

Inschrijven!

Steunkaarten Eetfestijn 2022

firefox

Een tweetal weken geleden werden er massaal steunkaarten verkocht. Volgende getallen zijn in de prijzen gevallen:

De winnende cijfers zijn: 721, 11, 502

De reservecijfers zijn: 1133, 399, 72

De winnaars hebben twee weken de tijd om zich bekend te maken door een berichtje te sturen op onze facebookpagina, te mailen naar hoofdleiding@ksa-mater.be of te bellen naar +32 472 60 41 18 (Silke).

De winnaars krijgen ofwel een bon van Odnar of van Fredje Friet!

Steunkaarten Eetfestijn

1. 622

2. 803

3. 465

Nummer 1 heeft twee weken de tijd om zich bekend te maken door een berichtje te sturen op onze facebookpagina, te mailen naar leiding@ksa-mater.be of te bellen naar +32 496 91 13 87 (Aude).

Wanneer er na twee weken geen contact opgenomen wordt met ons, mag nummer 2 ons contacteren. Zo gaan we verder tot nummer 3.

De winnaar krijgt een bon om te gaan eten bij bistro Fredje Friet!

Inschrijvingsdag zaterdag 3 oktober

Beste ouders,
Voor degenen die niet naar de inschrijvingsdagen zijn kunnen komen, vindt er 3 oktober een extra moment plaats. Dit zal doorgaan voor en na de activiteiten. Voor de -12 is dit voor 14u en na 17u, voor de +12 is dit voor 17u en na 20u. Tijdens dit extra inschrijfmoment zullen jullie ook de kans krijgen om nog dingen aan te kopen uit de KSA-winkel.
Om dit coronaproof te maken, hebben wij nog enkele regels opgesteld:
- parkeren op het Materplein
- mondmasker dragen is verplicht
- afstand houden
- op voorhand reserveren is niet nodig
Vriendelijke groetjes,
De leiding